Voor elke gelegenheidAltijd een presentje of verrassing waar je van opknapt.
Welkom in de winkelWe helpen je graag met je zoektocht naar het beste cadeau bij ons in de winkel.
Gratis afhalenAfhalen in roden mogelijk

Betalen, verzenden & retourneren

 

Je kunt bij ons betalen met iDeal, per bankoverschrijving, SOFORT Banking en Bancontact.

Zodra de bestelling is betaald, gaan wij over tot het verzenden van de producten. Verzenden is gratis vanaf €75, daaronder bedragen de kosten voor verzending €6,95. Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur betaald zijn, worden (vrijwel altijd) dezelfde dag nog verzonden. Voor de bezorging zijn wij afhankelijk van de pakketbezorger (PostNL, DHL of DPD).

 

Bestellingen die geplaatst worden op zaterdag na 16:00 uur of op zondag, worden maandag verzonden. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te halen in de winkel.

 

Niet tevreden over je aankoop? Dat kan gebeuren! Je hebt door wettelijke herroepingsrecht het recht om je artikel(en) binnen 14 dagen, zonder opgaaf van redenen, retour te sturen. Wil je hiervan gebruik maken? Stuur dan even een mail naar info@cardenzo.nl met de artikelen die je wilt retourneren. Je kan het pakketje naar onderstaand adres versturen. 

Nadat de artikelen door ons zijn ontvangen en geaccepteerd zullen wij zo snel mogelijk, uiterlijk 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten op je rekening. 

 

De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening van de klant. 

 

Card&zo

Heerestraat 98

9301AH - Roden

 

Om de retourzending snel af te handelen stellen we het op prijs als je de factuur en/of pakbon wilt toevoegen aan het pakketje. Je mag de artikelen ook binnen 14 dagen afgeven in de winkel, het retourneren hiervan is gratis. 

 

Voor het terugstorten van het aankoopbedrag hanteren we de volgende voorwaarden:

  • De artikelen dienen onbeschadigd te zijn, wanneer de artikelen tijdens verzending beschadigd zijn door ondeugdelijke verpakkingen kunnen we de waardevermindering bij je in rekening brengen.
  • De artikelen dienen verpakt te zijn in orignele verpakking (indien mogelijk).

 

Heb je een klacht hebben over de artikelen, of over de staat waarin de artikelen zijn aangekomen? Stuur ons een maitlje met de klacht en eventuele foto's van de staat van de artikelen. We zullen deze beoordelen en zoeken naar een oplossing.